ript> ویژگی های شاخص موسسه – موسسه بین المللی حقوقدانان آسیا | دفتر وکالت | موسسه بین المللی حقوقی موسسه بین المللی حقوقدانان آسیا | دفتر وکالت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶

ویژگی های شاخص موسسه

null

برخورداری از کادری علمی و با تجربه

null

پیگیری تخصصی و مستمرموضوع وکالت

null

حضور دو وکیل در هرپرونده

null
نمایندگی های موسسه امکان استفاده شما از خدمات ما را در دادگاه های داخلی و بین المللی فراهم می کند.
null
ما از همکاری مجموعه ی از مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری که دارای سابقه قضایی و یا تدریس در مراکز علمی و دانشگاهی می باشند برخورداریم .
null
این موسسه با برخورداری از همکاری وکلای بین المللی امکان دفاع از حقوق شما در دادگاه های سایر کشور ها را فراهم ساخته است.
null
وقت شما ارزشمند است،مابا بابرنامه ریزی دقیق به احقاق سریع و آسان حقوق موکل های خود در کوتاه ترین زمان ممکن می پردازیم.
null
ما برای افزایش کیفیت پرونده های خود از حضور دو نفر از وکلای پایه یک دادگستری متخصص موضوع پرونده بهره می بریم .
null
ما به صورت مداوم و مستمر روند دادرسی  در تمام پرونده های خود را پیگیری نموده و بر آن نظارت داریم.
null

در حقوق داخلي و تجارت بين المللي مراجعه به داوري براي حل اختلافات ناشي از انعقاد قراردادهاي تجاري افزايش روز افزون دارد . يكي از اركان اساسي حل اختلاف ،‌ داور است . داور براي داوري بايد اهليت و صلاحيت داشته باشد . داوري گاهي با داور منفرد و گاهي با هيئت داوري به صورت نهادي و خاص انجام ميشود . داوران در دادگاه بايد همكاري نمايند و گاهي ضرورت ايجاب ميكند كه در سلسله مراتبي قرار گيرند . داور در استقلال و بي طرفي داوري مينمايد و ممكن است مورد جرح و عزل واقع ميشود و يا استعفاء ‌دهد كه به دنبال آن تغييراتي در دادگاه داوري بوجود مي آيد . داور در حقوق داخلي مسئوليت مدني دارد ولي نهادهاي بين المللي از داور سلب مسئوليت مينمايند .

روند قبول و پیگیری پرونده ها در موسسه

null

بـررســی

تقاضای شما توسط مدیریت داخلی موسسه که از کارشناسان ارشد حقوق می باشد براساس موضوع طبقه بندی شده و در اختیار یکی از وکلای همکار ما که متخصص در آن بخش هستند قرار می گیرد ، پس از ارزیابی موضع بوسیله وکلای همکار موسسه در اختیار مدیریت موسسه قرار می گیرد.
null

ارائه درخواست

فرم درخواست مشاوره توسط همکاران اداری ما درشعبه های موسسه در اختیار شما قرار می گیرد تقاضا داریم آنرا بدقت و با صبر و حوصله و توجه کافی به متن و خواسته خود تکمیل تا در اختیار وکلای همکار ماقرار گیرد.
null

اجرای دادنامه و عدالت

پس از پایان روند دادرسی و قطعیت دادنامه پرونده به اجرای احکام ارسال و موضوع وکالت تا اجرای کامل مفاد دادنامه و احقاق حقوق موکل پیگیری می گردد.
null

طرح و یا پیگیری پرونده

پس از تکمیل فرم پذیرش و تشکیل پرونده نسبت به طرح شکایت ویا تقدیم دادخواست به مرجع قضایی اقدام ، و  درجریان اجرایی شدن قرار می گیرد.